reklama

36 dôvodov byť šťastný..

Šťastím je, keď mám ráno dôvod vstať..lebo niečo alebo niekto na MŇA čaká. Obliecť a skrášliť sa za päť minút, a napriek tomu dostať pár komplimentov, ako mi to dnes obzvlášť sluší. Pri automate na kávu zistiť, že nepríjemná kolegyňa si cez víkend natrhla sval, a 6-8 týždňov sa v práci neukáže..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Šťastím je, keď mám ráno dôvod vstať..lebo niečo alebo niekto na MŇA čaká. Obliecť a skrášliť sa za päť minút, a napriek tomu dostať pár komplimentov, ako mi to dnes obzvlášť sluší. Pri automate na kávu zistiť, že nepríjemná kolegyňa si cez víkend natrhla sval, a 6-8 týždňov sa v práci neukáže.. 

Štastím je keď cítim, že tento deň patrí iba mne, a viem čo s tým. Poďakovať, že žijem v slobodnej krajine, keď o pár tisíc km na juho-východ sa ľudia stále zabíjajú pre jedlo, náboženstvo, slobodu. Môcť si vybrať čo si dnes na večeru uvariť, alebo potrápiť a skúsiť zhodiť pár kíl.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Šťastím je kúpiť si low-cost letenku na víkend do Londýna a prekvapiť najlepšiu kamošku. Zájsť zadarmo do múzea, a obdivovať múmie z pred pár tisíc rokov.. Prechádzať sa po práci mestom s chutnou kávou, nemusieť sa nikam ponáhľať, a len tak pozorovať ľudí okolo.

Šťastím je keď ma napadne vtipne odpovedať na narážku práve v tej chvíli, a nie až keď prídem domov. Tešiť sa na kamarátku, ktorá sa zastaví s flaškou vína a výnimočne nemešká.. Každý ráno kráčať k môjmu prvému autu, a cítiť sa, ako keby som ho videla prvý krát.

Šťastím je keď ešte stále volá.. Povie, že sa zastaví len na kafe, a ostane celú noc. Prekvapí večerou, kvetinou, a vie ma stále rozosmiať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Šťastím je, keď priateľstvo trvá celý život. Nemusieť nič vysvetľovať, ľutovať, a napriek tomu stojí pri mne. Možnosť robiť chyby a môcť ich napraviť. Dostať druhú šancu, keď už som všetko vyskúšala, a zažiť happyend.

Šťastím je keď zuby prestanú po mesiaci bolieť, a môžem sa opäť z chuti zahryznúť. Keď zazvoní telefón a je tam super človek, o kom som dlho nepočula a volá len tak. Keď rozkvitnú prvé narcisy a je mi menej zima. Keď má kto objať či pohladiť, bez toho aby bol dôvod.

Šťastím je vedieť, že nás niekto potrebuje. Nedávať podmienky, a aj tak dostať viac, ako si zaslúžime. Keď suseda nečakane zazvoní s teplým jablkovým koláčom, a doma na stole už vonia káva.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Šťastím je mať moc zmeniť niekomu život k lepšiemu. Urobiť v práci rozhodnutie, ktoré sa časom ukáže ako to najlepšie. Zobrať dych skúsenejším manažérom, a vidieť ich v nemom úžase. Nájsť jednoduché riešenie ako prvý. A napriek tomu nebyť nič viac ani menej...

Šťastím je vyčariť úsmev na tvári, na ktorej mi záleží, či ju vidím prvý krát. Počuť matku radostne povedať, že si konečne našla prácu, kde pre nich nie je stará. Vidieť brata robiť chyby, a napriek tomu nezasiahnuť, a rešpektovať jeho rozhodnutia.

Štastím je vedieť, že môžem.. čo.. všetko. Mať dve zdravé nohy, ktoré vládzu celé hodiny a dni len tak sa túlať mestami či lúkami, aj keď nesú mnohé pochybnosti, nesprávne rozhodnutia, či pár kg navyše:). Môcť si vybrať medzi správnym a nesprávnym, medzi byť šťastným alebo len prežívať.. 

Vladi Neuschlová

Vladi Neuschlová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Thousands of candles can be lighted from a single candle, and the life of the candle will not be shortened. Happiness never decreases by being shared...Viac o mojej osobe a práci tu. Zoznam autorových rubrík:  LeadershipPodnikamSúkromnéNezaradenéZa hranicami...Z logistiky...

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu